Model Lacetti je cenově dostupným rodinným vozem. Patří k automobilům, které původně vyjížděly pod značkou Daewoo. Tu následně koupil gigant Chevrolet.
Když koncern General Motors, vlastnící mimo jiné značku Chevrolet, koupil korejskou továrnu Daewoo, muselo dříve nebo později dojít k přejmenování zde vyráběných modelů. To vysvětluje, proč model Lacetti vyjel původně jako Daewoo Lacetti, ale krátce na to změnil jméno na Chevrolet Lacetti. Původní hatchback po změně jména automobilky doplnil sedan a kombi uvedené pod označením SW. Tyto dvě karosářské verze se od hatchbacku zásadním způsobem liší a na trhu s ojetými vozy jsou díky modernějšímu vzhledu žádanější. To platí zejména o kombi, které láká praktičtější stavbou karoserie.
Z hlediska nabídky místa pro posádku si Lacetti nestojí špatně. Místa najdete dostatek na předních i zadních sedadlech. Plast použitý na palubní desku ale působí trochu levněji, než by bylo ideální. To je typické pro starší vozy korejské produkce. Pochválit nemůžeme ani velikost zavazadelníku, která je podprůměrná u všech karosářských variant. Hatchback disponuje zavazadlovým prostorem o objemu pouhých 275 litrů, což opravdu není mnoho. Sedan nabízí zavazadelník o objemu 405 litrů, kombi SW převeze náklad o objemu 400 litrů. To je samozřejmě hodnota naměřená po roletku zavazadelníku. Po jejím odtažení se dají zavazadla navršit i výš. Stejně tak lze sklopit zadní sedadla a rozšířit nákladový prostor tímto způsobem.
Pod kapotu automobilu se podívaly pouze čtyři pohonné jednotky. Tři benzinové motory a jeden turbodiesel z produkce koncernu General Motors. Nabídka začíná šestnáctiventilovou čtrnáctistovkou o výkonu 70 kW. Tento motor bude dostačovat spíše klidnějším řidičům. Více sil má šestnáctistovka o výkonu 80 kW. Jde o častou motorizaci a dle našeho soudu se jedná o ideální volbu. O 10 kW silnější osmnáctistovku tak často nepotkáte, stejně tak není moc často k vidění dvoulitrový turbodiesel pracující s výkonem 89 kW. Podvozek Lacetti zvládá některé nerovnosti s nadhledem, přejezd jiných se však neobejde bez nežádoucího zvukového doprovodu. Samotné tlumení rázů ale není špatné. Průjezd zatáček přináší větší náklon karoserie a zde se také projevuje slabší držení jízdní stopy. Dojem z jízdy ovlivňuje také slabší odhlučnění prostoru pro cestující a hlučnější vršky motorů. Řidiči by určitě ocenili i přesnější řazení. Na druhou stranu je třeba mít na mysli, že se jedná o levný automobil a to prostě někde musí být vidět.
K častým problémům modelu Lacetti patří vůle v čepech a silentblocích přední nápravy nebo praskání žárovek v potkávacích světlometech. Následkem opotřebení se mohou zvětšovat vůle v řazení, ze stejného důvodu hučí u některých vozidel ložiska kol. Vyskytují se také poruchy klimatizace, proto ji před koupí nezapomeňte zkontrolovat. Prověrku si zaslouží také elektrická výbava.
Nezávislým bariérovým testem Euro NCAP model Lacetti nikdy neprošel. Tuto bariérovou zkoušku neabsolvoval ani jako Daewoo Lacetti, a tak nelze jeho bezpečnost adekvátně posuzovat.